Tema: Re: Xiaomi ir Android 9 atnaujinimas
Autorius: Vytooks
Data: 2019-03-19 09:31:31
Iki atnaujinimo irgi buvo reikalingas kalibravimas, bet pakakdavo 3-jų
situacijų - tamsoje, priblandoje ir ant saulės. Po to problemų nebuvo.
Dabar gi pievos visiškos, neužtenka nei poros dienų - nustatai slenkstį
ir žiūrėk jis jau tavo akyse šliaužia kairėn iki minimumo. Čia kalbu
apie stockinį firmwarą. Pagal 4pda, tai palietė apie 60% userių.