Tema: Re: Kam šviežios dešros reikia?
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-09 17:35:43
On 2019-03-09 10:38, Jonas Jonaitis wrote:
> O vargeli, ir kam to reik? Visiškas pertekliškumas. Visi normalūs
> fotikai su vienu geru lęšiu. Geriau jau zoomą į telefoną įdėtų :)

Ar reikia telefonui 5-ių kamerų aš tiksliai neatsakysiu, čia galima
visaip galvot, bet kad "visi normalūs fotikai su vienu lešiu", tai
tikrai netiesa. Visi normalūs fotikai būna su keičiamais objektyvais ir
kiekvienam specifiniam atvejui maunamas vis kitas objektyvas.

Kadangi telefone to fiziškai padaryti neįmanoma, t.y. kaitalioti
objektyvų, tai kelių skirtingo židinio nuotolių linzių turėjimas
neatrodo visiškai kvailu sumanymu. Čia tik atskira tema, kam realiai jos
ten naudojamos būna. Nes jei panaudoja tik visokiems pseudo bokeh
efektams, tai čia fuflo konkretus, tada tikrai geriau turėti vieną kuo
kokybiškesnę linzę, nes ir su ja tuos pseudo efektus softo dėka galima
išgauti.