Tema: Re: Renkuosi androida
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-02-26 20:56:05
On 2/26/19 14:43, Arj wrote:
> oij, sitos versijos labai stipriai skiriasi.  iOS 10 - viskas zjb; iOS
> 11 - atrodo gal kazkas ir graziau, bet 3x leciau veikia ir vos imanoma
> naudotis, o tai CPU trotlint greit pradeda; iOS 12 - jau veikia beveik
> taip pat greit kaip ir iOS 10, tik atrodo nebegraziai.

Del 3x leciau tai anot grupso konsensuso tu kaip minimum meluoji :)

O jei rimtai, tai mano pojuciais iOS 12 nei kiek nepagreitejo. Tik del
gerokai isaugusio kai kuriu komponentu gobsumo atminciai visi tie patys
appsai zymiai dazniau metami is atminties ir kaip pasekme "saltai
paleidinejami". T.y. pvz tokio vatsap gali tekt palaukt keleta sekundziu
kol isvis prades kazkas krutet ir dar poros sekundziu kol ka nors parodys.
Tada persijungi i safari, po sekundes atgal i vatsap ir vel tokia pati
pauze. Tada atgal i safari, o anas irgi viska is naujo krauna.