On 2/25/19 10:56, bat0nas wrote: > Tai kad visi segmentai padengti ir visi puikiai iš jų uždirba. > > > Samsung ir apple laikrodžiai: gražūs kaip išmanūs ir tinka ne > itin išmaniems sportininkams. > Garmin, suunto, polar: tinka sportininkams ir dar išmanių > funkcijų turi (muzika, pranešimai, basic funkcijos, > pay). > Tada visa eilė trackerių su notifications funkcija. > > > Praktiškai bet kokiam skoniui turim įrenginių ir juos naudoja > toks % žmonių, kad galima drąsiai sakyti, jog prigijo. Oh rly? :) Anot internutsu smartwatchu pardavimai nera kosTminiai: https://www.strategyanalytics.com/strategy-analytics/blogs/wearables/2018/11/02/global-smartwatch-shipments-soar-to-10-million-in-q3-2018 10mln junitu per visus brandus per ketvirti. Palyginimui - smartfonu per ta laika parduodama taip mazdaug eiles 400mln junitu. Kaip jau ir rasiau - not exactly the next big thing ir atitinkamai apie puiku uzdirbima kol kas ner snekos. Del ko dauguma vendoriu toje rinkoje padziove lastus ir norint nusipirkt smartwatcha realiai ner ka imt apart jabalio ir sameshito. Tai rodo ir technologine stagnacija. Butu super hot reikalas, butu ir judesys hardware. O dabar metu metais kepa ant senobiniu chipsetu ir niekas net negalvoja apie ju modernizavima. Bo neapsimoka. Kas velgi reiskia nesuper charakteristikas.