Tema: Re: Samsung S9 nepavykes modelis europai?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-14 13:54:40
bbz, ka tu ten tada maigiai.
o jei pradesim kalbeti apie rysio laikyma, tai ciulpia exynosas taip, kad
nesimato galo.
lietuvoj, tai exynosai turbut tik su bite puse bybio veikia, o tele2 ir
telia, tai ten visaip - nekarta cia jau rasiau, nesikartosiu. su s9 tiek
paprastu tie pliusiniu, o netgi note 9 niekas nepasikeite. tskant,
tradicijos tesiasi...

"Invertuota panda"  wrote in message

On Thu, 13 Dec 2018 20:38:37 +0100, Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com>
wrote:

>Tai pasidėk greta tą patį samsungo modelį su exynosu ir su sd, pamaigyk
>ilgiau, tada pats suprasi.

Tai kad primaigiau iki apsivemimo, jokio skirtumo

--
kthxbai