Tema: Re: Swedbank 2019 ant rootinto telefono
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-28 15:42:21
On 2018-11-28 09:31, G.K. wrote:
> Gal kas nors turit minciu kaip iveikti Swedbanka?
> Yra Magisk ir per Magisk Hide Swedbank 2019 itrauktas i sarasa, bet
> panasu jog to neuztenka ir programa aptinka jog telefonas rootintas.

Tema aktuali ir man, bet jos įveikimui dar svarbu ir telefono modelis,
bei koks ROM'as pas tave. Aš bandžiau ant Moto Z ir LineageOS 15.1. Be
tavo minėtų variantų dar buvau pasileidęs MagiskHide Props Config, bet
dėl laiko stokos eksperimentavau gal tik 15 minučių, reiks kada dar
panagrinėt. Kol kas be rezultatų.

Pas tave Magisk'e SafetyNet Check testą telefas praeina? Nes reiktų nuo
to pradėt.