Tema: Re: Oneplus 6
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-19 18:45:18
On 2018-11-19 18:10, vrm wrote:
> Biškį offtopicas: pernai panašiu metu uk amazonėj buvo visiem warehouse
> dealsams -20% (kažkas o.comm berods užrodė kad vyksta, gali būt kad tu
> Bronco, bet galiu ir klysti),

Žinok, jau nepamenu ir aš :) Karts nuo karto vis užrodau njusuose gerus
dealsus, tai galėjau ir aną užgriebt. Anyway, nesvarbu jau, seniai tai buvo.

> visai patiko apsipirkti :) Kažin kaip
> pagauti tokias akcijas šiemet, jei išvis dar bis tokių?

Žinok, nenuspėjama. Kiekvienais metais vis kitaip. Būna labai "derlingų"
black friday ir cyber monday, o kartais būna, jog lyg visko ir yra, bet
tame tarpe nieko reikalingo. Kaip bus šiais metais, pažiūrėsim, nes tik
prasideda atrakcionas :)

Dabar permečiau akimis kas nusimato artimiausiu metu, tai va toks
specifinis dalykėlis yra:

https://www.amazon.de/dp/B00A152RYG

Jei kam aktualu, medžiokit ;)