Tema: Re: Rimto iPhone/Android krovimo USB laido
Autorius: Rimas
Data: 2018-11-17 07:50:36
On 2018.11.16 22:17, klausiu wrote:
> Ar buna pas kinus normaliu laidu? Labai graziai atrodanciu nuotrauku
> nors vezimu vezk, bet ar ten buna realiai normaliu (atlaikanciu srove
> kaip priklauso ir minkstu, bei nenusibaigianciu po savaites/menesio ar
> karta kita timptelejus)?
>
> P.S. jeigu ka, tai visai nebutinas hibridas iPhone/Android.

Baseus dar geri, micro usb esu pirkęs, tai palaikė Quick charge ir pan
(jei nuo kabelio tai priklauso).

Metus tikrai atlaikė (kasdien traukant po kelis kart), tada išmečiau
pora vienetų, nes vaikai betraukydami iš planšečių vis sugeba laikui
bėgant palankstyt galus.
Tada aš juos vis patiesinu ir paskui jau tenka išmest :)

P.S. vaikai sugeba palankstyt ne tik kinietiškus, bet ir originalių
laidų galus.