Tema: Re: tabletas
Autorius: nekas
Data: 2018-11-16 09:46:18
Man tai su Amazon gaunasi kitaip, prireikia kokio sudniekio uz 10 Eur,
bet jo siuntimas buna 5 Eur. Gaila 50% "permoket" uz siuntima, tai
bandai prisigalvot kokio dar tau nereikalingo slamsto nusipirkt, kad
siuntima proporcingai atpigint. Tada prisidedi i krepseli nelabai
reikalingu daiktu uz 100 Eur, siuntimas pasidaro 10 Eur, jau geriau, nes
tai tik 10% bendros sumos, - ir tada jautiesi "sutaupes"...