Tema: Re: navigacija telefone
Autorius: fenix
Data: 2018-09-16 18:24:47
2018.09.04 20:19, miashka rašė:
> Osmad sužavėjo. Kaip navigacija - neišveda į priešpriešinį vienpusį?

pries keleta metusprendziau sita problema (offline, ir be pinigu), tai
ismeginti variantai:
-google maps uzkeshuotas - avariniam atvejui, kai reikia paziuret
-osmand - neblogai, bet iki pilnos user firendly navigacijos biski
truksta. yra tikrai dxja lankstumo, jeigu nori prikisti nagus
-sygic - nukrakintas.apart grazaus interfeiso shudu shudas
-navigon - nukrakintas. wow. nustebino geraja prasme praktiskai viskuo
dar ten buso ismeginti bent kokie 2-3 kiti, bet nei is tolo neprilygo
osmand ir navigon. dabar meginciau dar ir here maps ziuret.