Tema: Re: Kas turi normalesnio Bites vadybininko kontaktus?
Autorius: Exx
Data: 2018-06-07 12:39:42
On 2018.06.01 12:27, Vytook's wrote:
> Skaičiuoja ir įspėja, bet aš variau iki galo, nes galvojau, kad
> pasibaigus nemokamam GB tiesiog atjungs. Aš gi nzn kad pasikeitus
> planui, sistema pati pakėlė išlaidų limitą

čia kažkas naujo žiūriu, nes maniškiui, pastoviai baigdavosi dar bilingo
pradžioj (5GB), tai nėra ineto ir viskas, taip būdavo. Po to paėmiau
begalinį, tai varo dabar >100GB į mėnesį, bet sakė, kad nuo 50GB kažkur
jau jaučiasi toks lyg ir "stabdymas" :) nors realiai jokių torrentų,
jokių filmų siuntimų, tik intensyviai youtubas...