Tema: Re: Įdomus kam Xiaomi mi 8 explorer edition?
Autorius: Kesha
Data: 2018-06-04 09:26:53
Rimas wrote on 2018.06.04 :

> Nu jop tvaimat - tai išsijunkit gi :) !!!!!!
> Negražu ir man - nu bet ką darysi. Kitoj vietoj - nu sutaupo 5mm ekrano tas
> antakis :)
> Ko čia taip pergyvent dėl tokio nieko tai nesuprantu..
> Širdį skauda, kad apple šį kart tikrai pirmi (ane?) kažką padarė, o kiti
> kopijuoja? :)

taip :)
galėjo, jei jau nori, tai sudėt tuos snukio atpažinimo devaisus ir
palikt viršuje tą ploną juosta (kurią galima dabar išgauti atjungiant
opcijose) ir būtų tada px, bet tas obuolinio antakizmo tendenciškumas
(kuriame nematau logikos, nors tu ką) užknisa ir bent jau man, px kiti
telepo navarotai, nes vien antakio būvimas telepe, išbraukia jį iš mano
pirkinių sąrašo :)