Tema: Re: Test
Autorius: padugne
Data: 2012-06-04 20:52:17
On Mon, 04 Jun 2012 17:17:44 +0300, bat0nas wrote:

> Ooops !
> Sorry. Netyčia pavariau iš mobilaus. Cancel negaliu, nes aplikacija
> neturi tokios galimybės :D
>
> Linkėjimai padugnei:
> - Lietuviškos raidės veikia subject'e ir body. Tačiau varde š raidęs
> (turėjo būti bat0nas išmanusis) - nukirpo. Nustatymuose - UTF8.

Tai kad nenukirpo:
From: bat0nas išmanusis <bat0nas.ok@gmail.com>

Cia jau tavo kitas ryderis kazka grybauja, as tiek kompe tiek telefone
matau lietuviskai.

Teisybes delei reikia pasakyti, kad headeriuose raidziu encodingai yra
neapibrezti standarto (apart to kad tai turi buti ASCII :)). Galima
zinoma maiminti, bet tada kai kurie ryderiai rodo =?UTF-8? tipo slamsta.

> - Kažkaip pavėluotai sync'ina. Bet čia dar reikia ištirti kas ir kaip.

Cia kazkas su omniterliaus serveriu. Kodel - nezinau, bet kartais
uztrunka kol postai atsiranda.

> - Mano siųstos žinutės automatiškai pažymimos kaip perskaitytos. Reiškia
> by default negaliu pamatyti, ką parašau. Turiu įjungti, kad rodytų
> skaitytas žinutes.

Nea, nezymi.  Tas pilkas bruksnys tiesiog parodo kad tai turbut tavo
zinute (realiai nelabai yra pagal ka patikimai identifikuoti), bet
nepazymi kad skaityta.

> Bet pirmas įspūdis - laabai teigiamas. Jei bus padarytas thread'ų
> išskleidimas spaudžiant pliusiuką (medžio vaizdas kaip NewsTap'e
> http://itunes.apple.com/us/app/newstap-usenet-newsreader/id292410356?
mt=8)
> - mokėsiu 1-2$ :D

Butu biski sunkiai uzdirbtas doleris :)

Realiai medziu sklaidymo (ne-)buvimas yra samoningas sprendimas. IMHO ant
telefono vistiek nebusi juo patenkintas, nes threadas didesnis tai
vistiek uzsiknisi sklaidyt. Plius visa laika threadinti visas zinutes yra
biski letai, nauju telefonu savininku zinoma (beveik) nejaudina. Anyway,
galbut kada nors bus jei kada per koki nors stebukla imsiu nuobodziaut.

Gerokai realiau, kad atsiras threadu saraselis ant kurio paspaudus galima
bus nueit "giliau". O dar priestai galbut padarysiu, kad threadai
"neissidalintu" i atplaisas, t.y. threadinant jas visas surinksiu i viena
kruva.

Bet cia viskas veliau, dabar viskas isskersta paruosimui tabletkems.

--
kthxbai.