Tema: Re: Ar yra LT klava Androidui?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-05-29 10:10:52
Kažkaip niekas neatnaujina šios klaviatūros.
Nes turint noro, galima ją šiek tiek patobulinti. Pvz padaryti šypsenėlių
klavišų redagavimo galimybę (aš mėgstu vieno mygtuko paspaudimu įterpti savo
el. paštą arba prisijungimo vardą; arba visą vardą pavardę; arba dažniausiai
naudojamą el.p ašto adresą; kiti dar mėgsta parkavimo SMS žinutės tekstą
įsivesti (jei nesinaudoja tam skirta programėle)).
Yra ir kitokių naudingų savybių, kurias galima būtų įgyvendinti.

"Yvl"  wrote in message news:jpvvg4$h54$1@trimpas.omnitel.net...

paantrinu batonui