Tema: Re: gsmarena.lt
Autorius: Korke
Data: 2012-05-25 09:16:03
Zyza,nemyzk i bata anksciau laiko. Kazko ten neprisispausdinsi,
garantines pazymos formatas ne kazkoks sugalvotas, jauciu pas daugeli
yra imei zymincio lipduko vienos kopijos nuklijavimas nuo dezutes ir
uzklijavimas ant tel instrukcijos ar ko ten paskutinio lapo, kur ir
antspaudukas pardavejo dedasi. Didziausia beda buna, kad perkant is
"antru ranku" gali negauti cekio pirminio pardavejo, kas sukeltu
problemu atsiimant pinigus jei taip nutiktu, o ne priduodant garantiniam
remontui.
Ir man kazkaip arenos garantija skamba "nu px atnesk mum, jei ten uzteks
softa perpusti tai padarysim, o jei kazkas kitko tai eik tu nx, max ka
galbut padarysim nusiusim is kur pirkom, ir tai dar klausimas jei taip
nutiks ne po savaites nuo pirkimo, o po kokiu pusantru metu"