Tema: Re: Ką iš tikro Android'e reiškia Account'ų Sync'as?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-05-21 21:58:09
Dar sykį ištestavau ir mano testai pasitvirtino 50%. T.y. su Gmail tai
išbandžiau ir tikrai yra kaip sakai. Jei Sync neįjungtas - jokie kontaktai
nesisinchronizuoja. Įjungi Sync arba paspaudi touch to sync ir viskas
susisyncina.

TAČIAU su Exchange istorija kitokia.

1) Pradinė būklė tokia:

Widget'e Sync neįjungtas:
http://postimage.org/image/51lzyjn9j/
Taip pat neįjungtas ir čia (1. ir 2.; 2. būtų žalios spalvos, jei būtų
įjungta):
http://postimage.org/image/9kackjqx7/

Padariau screen'ą su paskutinio kontaktų sinchronizavimo data:
http://postimage.org/image/gnz9klkzr/
Matom kad data - 4 dienų senumo.

Corporate pašto nustatymai:
http://postimage.org/image/y03r0emwj/
Syncinam viską, tačiau nustatyta, kad "Never". Net jei ten ir nebūtų
"Never", vis tiek juk neturėtų sinchronizuotis, nes juk Global nustatymuose
Sync išjungtas.

2) Paredaguoju kontaktą savo Exchange address book'e (Outlook'e).

3) Kill Contacts app telefone. Paleidžiu Contacts App iš naujo. Ir - BINGO!
Visi paredagavimai jau telefono adresų knygoje. Nors visi požymiai pirmame
punkte sako, kad taip netūrėtų būti.

Čia anomalija ar ne? :)

-
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

-
"padugne"  wrote in message

On Mon, 21 May 2012 16:26:09 +0200, "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote:
>Exchange addressbook'e paredaguoju vartotojo tel. ir jis automatiškai
>atsinaujina mano tel. addressbook'e nepriklausomai ar Sync įjungtas ar ne.
>Tas pats lyg ir su Gmail adresų knygos kontaktasis.
>
>Tai kokia realiai jo paskirtis?

Kazka supainiojai. Jei as ties kontaktais nepasakau sync, tai
googliuje jie apskritai neatsiranda. Tame ir visa prasme.

Su exchange tas pats. Jei nuimu varnele tai pakeitimai
nebesisinchronizuoja.

--
kthxbai.