Tema: Re: Baterijos pakeitimas, kur geriausia?
Autorius: Glebas
Data: 2018-05-13 22:04:28
Bijau, kad nei viena kontora nenorės keisti, kai atsinešama baterija,
užsakyta iš ebay...per daug šansų, kad klientas bus nelaimingas, nes po
keitimo nepasidarė nei kiek geriau...
Pas mane irgi va 2-jų metų Huawey, kuris irgi pradeda po truputį rodyti
greitesnio baterijos sėdimo požymius, bet spėju, kad tiesiog nusipirksiu
naują Xiaomi, o ne žaisiu su keitimais už kainą, kuri artima naujo
aparato kainai...