Tema: Re: Google Fit
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-05-03 16:32:16
vat su tais blaškymaisis tai man mistika, kaip niekas (net ir GARMINAS
su savo laikrodziais už 600 evru) nesugeba duomenis tvarkingai praleisti
pro filtrą. Nu pas tave čia dar tarkim mažu atsumu blaškosi, bet būna
šauna už kelių šimtų metrų ar dar toliau, nu tai bl teleportacijos
sporte gal būtų ok, o ten koks haikingas, begimas, dviratis gi nelogiska
tokius koordinaciu duomenis nauoti tolimesniam apdorojimui.