Tema: Re: 1+
Autorius: [mikro]
Data: 2017-11-26 16:33:04
geriausios newsu tradicijos. is serijos, nx tau isvis tas uzrakinimas ir
isvis tas fingerprintas:d
nx man vedziot ta pin/pass/paterna, jei uztenka mili sekundes pridejus
pirsta atrakinti device'a?
o su gale fingerprintu turejau ir zinau asmeniskai, man gale yra bybiene.
apsoliuciai jokio patogumo.

"Dainiushas"  wrote in message news:ovcu63$gvv$1@trimpas.omnitel.net...

tai suvesi koda ant to stalo. mašinoj, pasakysi kad susiporavus su tuo
BT devaisu nesilockintų.