Tema: Re: Piršto nuskaitymas telefone.
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-22 21:50:05
Aš ant Xiaomio pamėginau tokį fokusą - jis kai apsimoko, tai vieną
pirštą reikia kelis kartus skirtingom vietom priglaust, tipo, kad
didesnį jo paviršių įsidėmėtų - pabandžiau ten visus tuos gal kokius 4
kartus kiek prašė, priglaust vis skirtingą pirštą - po to su visais
galėjau telefoną atsirakint - žodžiu, labai norint galima net visus 20
savo pirštų užprogramint :-)
Nu arba 20 skirtingų žmonių po vieną pirštą, bet tada jau atsiranda
tikimybė, kad randas gali paveikt atitinkamo vartotojo galimybę
įsilogint... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/