Tema: Re: Sklerozės gydimui
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-15 21:05:05
On 2017-11-15 08:57, Kesha wrote:
> tai va, bent jau aš, tai nuo 2014 rugsėjo 15 d. galiu pasižiūrėti kur aš
> (arba mano androidinis deavaisas keliavo)...

Aš ten tuos nustatymus valdau kaip man patogiau. Pvz. YT istoriją
palikęs, nes kartais reikia kažką greit surast, ką seniau žiūrėjai, tai
padeda. O browsinimo istorija manęs paties nedomina, tai ir guglui
neleidau niekad jos saugot. Lokacijos istoriją irgi įsijungiu kai
aktualu, arba karts nuo karto ištrinu. Pvz. dabar jie žino nuo šių metų
spalio 17 d. kur aš buvau :)

Trumpiau tariant, tą reikalą žinau ir manęs jis nenustebins, nors tikiu,
jog daug kam gali žabtai nukristi pamačius :]