Tema: Re: Pakrovejo mabilkai rekomendacija
Autorius: Zhiniukas
Data: 2017-11-07 14:52:40
Kroviklis atiduoda max tiek, kiek parasyta ant korpuso.
Kitas klausimas, kiek telefonas gali ir nori pasiimt amperu. Jei kroviklis
nekilmingas, telefonas gali manyt, kad slabnas kroviklis ir naudoti maziau
amperu.
Dvieju skyliu krovikliais galima kraut 2 telefonus vienu metu.

Ai, dar ir laido kokybe daug reiskia.