Tema: Re: Inovacijos
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-30 09:45:28
tai pochui tempai, tempus issivalyti galima. o kai senu dll pripisa I system
dira. tiksliau senu neissivalo, ir su kokiu tik wicleanup imanoma
prasivalyti. ir ten buna desimtimis gb slamsto.
bl bl jau fanatizmas ms atzvilgiu pas zmogu tai per subine lenda:D

"Dainiushas"  wrote in message news:oo4h7u$ump$1@trimpas.omnitel.net...

o geriausia kai 7 į windows/temp pripisa pilną 500GB diską :)