Tema: Re: VoLTE
Autorius: news reader
Data: 2017-07-16 19:16:08
Man Bite irgi ta pati siule, bet manes toks variantas netenkino.
Kiekviena karta grizus namo nepamirsti persijungti i 3G, o ryte
nepamirsti persijungti i 4G. Praktiskai tada 4G man tampa nenaudotinas,
o moketi reikia tiek pat arba dar daugiau nei konkurentams. Problema
buvo registruota kelis kartus. Laukiau sprendimo 3 menesius. Paskui
tiesiog pasakiau ate.

Niekam nepaslaptis Bites technologinis atsilikimas.