Tema: Re: Del priesgaisrines nesamoningu zinuciu
Autorius: nekas
Data: 2017-06-02 15:29:20
Pritariu mane irgi uzkniso siandien, su savo 20m vejo gusiais ir
kazkokiom pratybom su karine technika perspejimai zviegia tokiu balsu kad...

Bent jau normaliam stockiniam Androide 7.1.2 tai nueini i Settings ->
Sound -> Emergency broadcasts ir gali uzsidet ar nusiimt tris varneles
skirtingo lygio alarmams.