Tema: Re: Bevielis ekranas per WiFi
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-04-26 17:23:05
tai ir neiseis reiskia. wireless display mano ziniomis imanomas tik tarp
dvieju irenginiu, be jokiu ten access pointu ir kitu nesamoniu, tad
neuztenka vien to, kad du irenginiai butu tame paciame tinkle. manau tai is
dalies susije su tuo, kad tai low latency dalykas

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Kartoju, TV neturi savo WiFi, todėl pajungtas prie routerio per kabelį
Ant routerio yra aktyvuotas Media Serveris, ir transliuoja prie ko pats
prieina - USB HDD turinį, bei kitus media stream'us ir telikas juos mato,
bet mobileko desktopo dar nerodo :(