Tema: Re: Kas bandė Gboard klava?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-12-24 11:55:41
Swype ir palaiko LT, ir nuspėja, ir keletą kalbų palaiko ir nuspėja iš karto
keliomis kalbomis.
Taip pat duoda ištaisyti neteisinai įvestus žodžius (aš tik išjungiau
autocorrection). Tad praktiškai nebesuku galvos, jei su klaidom rašau.
Tiesiog baigęs žodį paspaudžiu ant teisingo pasiūlymo.

"70005"  parašė naujienų news:o3k3a1$t7q$1@trimpas.omnitel.net...

"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message
> Paskaičiau, kas yra naujo Gboard'e.. ogi G mygtukas (paieškai ir pan.,
> nes.. juk tai Google) ir daugelio kalbų palaikymas vienu metu (kas Swype
> klaviatūroje jau yra keletą metų).

Swype palaiko LT? Gal net nuspėja žodžius? Nes S7E žiauriai užknisa
spausdint bet ką su „Lietuviška klaviatūra“.