Tema: Re: reikia telefono 3.5"
Autorius: For example John Smith
Data: 2016-11-15 12:44:05
2016.11.15 12:09, Doxlas rašė:
> Nu va tokie:
> http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218328.html

Product size: 13.6 x 7.2 x 1.7 cm / 5.34 x 2.83 x 0.67 inches
> http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_27422.html
Product size: 140 x 75 x 20 mm / 5.6 x 3.0 x 0.8 inches
Per didelis kelnių kišenėje nešiotis.
Švarko kišenėje tilptų, nors ir nereikia IP68. O vasarą jau pidarastkę
reikia neštis dėl tokio telefono. Ar naudoti jį kaip stacionarų? Tv per
jį nežiūriu, radijo neklausau, pašto neskaitau. Selfukų nedarau.
Navigaciją smagu turėti po ranka ir 3.5 colio užtenka.
Ir kam tas griozdas 5 colių?