Tema: Re: patarkit mobilu nuo 5.7'' iki 6.*'' (iki 300e tarkim)
Autorius: [mikro]
Data: 2016-10-26 14:01:53
tai kad turbut geriausia ka isirinkai. siaip aplinkoje yra, tikrai zjbs
aparatas, tik nu asmeniskai man jis per didelis, bet neziurint to, super jis
visom prasmem.

"nezinomas"  wrote in message news:nuodbb$80k$1@trimpas.omnitel.net...

zodziu turejau anksciau LG 5.7'' kazkoki, patiko/prilipo ekrano dydis, daba
naudoju 5.5'' fullHD...ir man jau mazokas ekranas, norisi telefono su
minimum 5.7'' ekranu...i labai brangius nesidairau, noretusi minimum 16GB
vidines atminties, ram ner labai svarbu, padoresnio fotiko ir padoresnio nei
vidutinio garso lygio per visus garsiakalbius (tiek pokalbiam tiek medijai)
nes tas vidutiniskas garsas labai dazna kinietisku  mobileku liga...buna
idedi i vidine striukes kisene mobilka ir lauke triuksmingesneje aplinkoje
neisgirsti ringtono
pakolkas nusiziurejau Xiaomi Mi Max (naudoju dabar Redmi Note 2, Xiaomis
sakyciau nenuvyle) kokius dar variantus pasiulysit?