Tema: Re: dingo nuotraukos nx :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-19 18:37:07
Įdomus ar ne, bet nieko naujo, kompiuterinė technika nuolat visokius fokusus krečia, todėl kas liečia duomenis aš tik savim ir pasitikiu - jokių automatikų (jas vistiek nuolat kontroliuot reikia, nes priešingu atveju pačiu netinkamiausiu metu gali paaiškėt, kad viskas buvo ne taip, kaip turėjo), jokių ten debesinių pagalbininkų (ankstesnio punkto bėdos plius paties debesies niuansai), jokių įsitikinimų, kad va čia jau tikrai saugi vieta (kaip jau ne kartą rašiau, mano nuomonė apie bet kurią laikmeną - ji tikrai tikrai suges, klausimas tik kada) - savalaikis tūpas Copy-Paste per kelias vietas rulz :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/