Tema: Re: Svilpiko updeitas
Autorius: padugne
Data: 2012-05-28 13:36:53
On Mon, 28 May 2012 10:57:43 +0300, Atlepausis@wrk wrote:

> Tokios net nėr pas man ;-) užtenka duotų nepilnų 5GB

> Nėra "threading articles", tiesiog matau žinutę iš kurios grįžinėju, o
> po to atsiranda threadai

Keistoka. T.y. viskas tom keliom sekundem tiesiog "pakimba"? Nueik i
sisteminius settingsus ir dizeiblink animacijas.
Realiai griztant atgal dabartinis langas "nuskrenda" desinen, o apatinis
"unfadina" is po apacios.

Normaliai grizimas is zinutes i threada yra praktiskai "nemokamas"
isskyrus perskaitytu zinuciu statuso sinchronizavima. Suthreadintos
zinutes paprastai lieka kur buvusios isskyrus ta reta aveji kada tarpe
veiki ka nors kitka ir androidas atlaisvina atminti. Bet tada vel
suthreadinama is naujo ir matomas tas besisukantis sh. Daugiau ten nieko
tokio nevyksta.

Grizimas i grupiu sarasa kiek "brangesnis", bo reikia atnaujinti
neskaiciuotu zinuciu statistika per visas grupes. Kas reiskia, kad tenka
prasijot absoliuciai visus neskaitytus postus.

> Aparac SGS-plus (GT-i9001)
> Firmware: 2.3.3 Kernel: 2.6.32.7

Turetu suktis kaip bite, jis dar zymiai greitesnis nei maniskis. Neturi
kokiu nors ten juice defenderiu ar pan "optimizavimo" stebuklu?

--
kthxbai.