Tema: Re: Vodfone išorinė antena
Autorius: kurikai
Data: 2012-05-03 11:56:35
Debilavoti siti modemai, ta pati problema buvo, nors iki antenos apie 4km,
bet rysys labai silpnas ir labai kaisdavo jis, uzkaites atsijunginedavo...
paemiau nauja, berods K4510, nors signalo stipruma rodo toki pat kaip ir
anas, rysys stabilus, modemas nekaista... Beje, i K4505 buvau ikises ta
isorine antena, didelio naudingo pokycio nepajutau, gal tik nekaito...