Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: st
Data: 2016-10-07 09:12:10
cia kalba ne apie garantija, bet apie pinigu atgavima isaiskejus
brokui/netiekiant detaliu ar nepalaikant modelio.
manau cia tas pats, kas su visais mociutes dokumentais eiti I banka ir
nusiimti nuo saskaitos pinigus.
ten koks omnitelis su tavim jokiu sutarciu nesudares, kodel jis tau turetu
atiduoti kokio Manto Zebrausko pinigus? topo centre, pirkejas nefiksuojamas,
be sutarciu,ceki turi ir gerai.

"news reader"  parašė naujienų news:nt5q69$8tc$1@trimpas.omnitel.net...

Sugestu iphone nesciau i ideala jei dar butu garantinis.

Idomu is teisines puses jeigu as turiu visus isigijimo dokumentus, bet nesu
pirmasis daukto pirkejas - nejaugi man negalioja garantija? Is kitos puses
- jei nusiperku daikta ir man jis nepatinka , ka man apsizenyti su juo?