Tema: Re: Xiaomi vs OnePlus vs Meizu?
Autorius: kaiser
Data: 2016-10-05 15:52:00
Jei trumpai, tai tarp Xiaomi ir Meizu praktiškai galima dėti lygybės
ženklą. Kaina, kokybė, medžiagos, featurai, našumas viskas labai panašu.
Abu brandai turi labai gerų pasiūlymų biudžetinėj/vidutinėj kategorijoj
ir už tuos pinigėlius jie atgros su kaupu. O ir atrodo visai nepigiai.
Kai dėl pirmų 3 nesu tikras. Gal pas Huawei ir yra piguolių, bet numanau
kad tada piguolis visapusiškai.