Tema: Re: kur publika perkat xiaomi?
Autorius: Vytooks
Data: 2016-09-29 12:26:12
Naudoju laidinę garnitūrą, nes pastoviai klausau FM
10,5 cm plotis man beveik į visų marškinių kišenes telpa, nekalbant apie kelnių užpakaline kišene.
Kartoju, tai ne planšetė o MAX dydžio išmaniakas. Nuo planšečių jį skiria siauri rėmialiai, atskiras pokalbių garsiakalbis su visais priartėjimo sensoriais, dielė ekrano raiška, 2 SIM slotai + MicroSD ir 13 + 8 megapixelių kameros
http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=5460&c=coolpad_9976a