Tema: Re: Draudimas
Autorius: Diamondas
Data: 2016-09-29 09:18:20
O draudimas koks tel kai pirkai buvo draustas ar bandai pakisti po busto
draudimu kuris itraukia mobilius irenginius ? Kai siemet draudima
pratesinejau LD del to atsisakiau, nes po n metu kazka jie ten sugaidino su
mobiliu draudimais aiskino brokere. O kitas kuri pasirinkau lyg viskas ciki
ir jei nemaisau kai aiskino detales tai ten pirma menesi lyg daiktas
keiciamas nauju, poto jau nusidevi ir t.t., bet cia visgi reiktu detales su
draudikais aiskintis ar bent brokeriu savo draudimo jei tokiu naudojies.