Tema: Re: Gal kam HTC Sensation XE w/ Beats ?
Autorius: Shadowed
Data: 2016-08-28 20:17:32
mano nuomone suka ne prasciau nei originalia versija. O ir ta sukosi kaip
turi buti, velgi, mano nuomone. Nereik tai nereik, o toliau bus matyt ;)

"[mikro]"  wrote in message news:npv48i$ucl$1@trimpas.omnitel.net...

nu abejoju kam tokiu parametru ismaniako gali prireikt. o jis ta 6.01
androida isvis pavelka su tokiu cpu ir tiek ramo? kiek pamenu ir siaip jis
nesveikai letas, tai net neisivaizduoju kaip 6 androida jis ten pasukt
sugeba....

"Shadowed"  wrote in message news:npu8ug$ofd$1@trimpas.omnitel.net...

Pasikeičiau ragelį, tai greitu laiku turėtų atsilaisvinti HTC Sensation XE
with Beats audio ragelis, gal kam reiktų ? Arba šiaip patarkit, kokia būtų
teisinga kaina skelbimui. Komplektas visas, dėžutė, viskas, kas joje buvo
perkant (iš Bitės, jei tai svarbu), plius dockingas ir USB > HDMI
konverteris. Vakar sudejau ir Android 6.0.1, kad nebūtų ragelis atsilikęs
nuo laiko :). Pats nesubraižytas, ekraniukas idealus (visą gyvenimą su
apsaugom buvo).