Tema: Re: Iphone 5 ir 5s :D
Autorius: tds
Data: 2016-08-22 14:58:07
Per visa mobiliaku naudojimo era, servise buvau (tfu tfu tfu) viena
karta, kai netycia nusviedziau ant zemes LG - ir tada draudimas ismokejo
telefono kaina. Ai, dar zmonos htc viena syki nesiau, nes garsiakalbis
ar mikrofonas pradejo nebeveikt - sutvarke garantinis. Tureta/naudota
daug nokiu, pora lg, keli samsungai, pora htc.