Tema: Re: zenphone3:)
Autorius: kaiser
Data: 2016-06-01 12:01:32
Rašo juk, žmogus užsisakė pas juos, o gavo siuntinį iš kiniečių
pardavėjo. Užklius muitinei, gausi žinią jūsų siunta sulaikyta, prašau
pateikite dokumentus. Trumpai tariant visiškai nerimtai jei iš tikro
taip. Beliktų turbūt iš to Lektro reikalaut pinigus grąžint.
Kas dėl susipildymo, tai ne raketų mokslas nueit į koki
everbuying/gearbest/aliexpress/... ir nusipirkt iš ten. Viskas angliškai
(arba rusiškai, kas pageidauja), mokėjimas Paypal (išskyrus Ali).
Konkrečiai telefonus sėkmingai pirkau praeitą vasarą sau ir žmonai.
Netgi kinietiškam Ebay analoge TaoBao ne problemos kažką nusipirkt esant
norui. Ką taip pat esu daręs sportinio intereso vardan.