Tema: Re: help android 6
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-01-20 15:15:09
Dar per google dashboard gali nueiti paziureti ar nera issaugotu irenginio
atsarginio kopiju. Jei taip - jas istrini.

"ManXP"  wrote in message news:n7o0ju$ga5$1@trimpas.omnitel.net...

Galima issamiau? Vakar kaip tik bandziau - be sansu. Siandien visa diena
ieskojau info, tai visur, kur yra instrukcijos kaip "istrint", realiai yra
ne istrynimas, o paslepimas is Device Manager. Atsibodo ieskot daugiau.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

https://www.google.com/android/devicemanager

Per cia leidzia ir trinti

"Rimas"  wrote in message news:n7nt14$e1r$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.01.20 13:54, Vytook's wrote:
> Nu tai atleistina, nes tą devaisų sarašiuką gugles accounte dar reikia
> pirmiau surasti ;)
> Pvz aš ir dabar nzn kaip iš ten ištrinti nebenaudojamus aparatus

Nu rašo jog ištrint negali. Gali tik nuimt varnelę, kad tau jo nerodytų...