Tema: Re: S-View Samsunge - kaip jis veikia?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-14 11:19:40
Aš youtubėj žiūrėjau, kad davikliai yra, ten rodo, kai be langelio dėklą
uždaro telefono ekranas išsijungia, bet originalaus dėklo su langeliu šiam
modeliui aš nei internete, nei parduotuvėse nerandu. A5 yra, o A3 nėra.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:n76b0l$f57$1@trimpas.omnitel.net...

subj tai ir magnetas ir nfc - nes telefonas turi žinot koks dėkliukas
uždėtas, jis gi ten per langelį kažką rodo.

Ar gal magneto daviklio nėra