Tema: Re: Q: telefa fejai
Autorius: Kurmis
Data: 2015-12-15 20:05:13
paciupinejau naujus samsus ir visai patiko. t.y. A5, A3 bei J5. Situ gaut
nebus didele beda o ir paciupinet kromoje gali. aisku dizainas kaip ir
daugelio svarbus tik perkant, naudojantis visvien bus dekliuke ir nesuprasi
skirtumo kokia firma ji gamino. tik tiek kad patikimumas gali skirtis.
man prioritetiniai buna sony bei samsai, aisku asus bei huavei dar gali
paciupinet. kiti kinai turi nuansu ir siaip juos geriau pirkti is tinydeal.
Kurmis