Tema: Re: Iphone 4s baterija
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-02 16:15:41
Tai nu žinai, kaip tau pasakyt - jei matai kad ten kokie 20% likę,
miegas jau tempia, o laido reikia eit ieškot kažkur, bo vaikai paslėpė -
tai galvoji aij px, datrauks iki ryto, o paskui darbe pasikrausiu. Bet
kai rezultate net žadintuvas nenuskamba, tai biškį nelabai gerai :D

Apskritai, čia buvo apie tai, kad kažką sukniso abalys su nauju ios, bo
seniau taip nebūdavo.