Tema: Re: OFFTOP: Re: E960 (Nexus4) LCD+igitizer
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-10-22 17:40:14
On Tue, 20 Oct 2015 10:12:59 +0300, [mikro] wrote:

> nu akumas cia kita kalba. dabartinis mano jau "paseno". tai kur seniau
> dienos gale likdavo ~40 - 50%, dabar kartais ir nebeistraukiu, nes
> kazkaip kai lieka koks 30%, tai ant akiu jie dingsta... bet kad appsai
> sunkeja ir jis varksas jau stengiasi is paskutiniuju, tai jauciasi
> nesveikai.

Tokia staigi mirtis paprastai reiskia arba kinietiska akuma arba
mirstanti esama. Jei prakaituotu prosas, buti biski kasta nugarele :)

> Cia abalei ir apelsinai. Updeito mechanizmas nebutinai tas pats,
> gurgliaus patchu sistema gerokai neekonomiska. 600mb tokiais budais
> niekas neupdeitina.
>
> nu gal ir taip, taciau sakau, kad jei tas menesinis updaitas ateina, tai
> nxnx, palieki nakciai dirbt, arba liksi pusvalandziui minimum be
> telefono.
> aplink turimi n5, kazkaip irgi lb greitai su tais paciais updaitais
> susitvarko.

Nu tai joks cia ne stebuklas, N5 prosas yra bent 2x greitesnis nei N4.
Kas del updeitu, tai bent jau man tai yra maziausia problema, gi ne
kasdien jie ten ikrenta. T.y. ne pagrindinis juz keisas.

--
kthxbai.