Tema: Re: Ismanusis laikrodis, ar verta?
Autorius: Exo
Data: 2015-10-22 11:51:46
Ciukcia ne citatel, ciukcia pisatel ane? :) Mano pirminis postas buvo apie tai jog kol nepadarys kokio nors spotify nu ar bent jau google music normalaus valdymo balsu, tol tai tik žaisliukas ir nieko daugiau. be to tas valdymas balsu, dabar toks per antrą galą truputi, vienintelis dalykas kas +/- veikia tvarkingai yra paieška, visa kita dar taip smarkiai tobulintina, kad nu nafik...

Exo

"Invertuota panda"  wrote in message news:n0a48r$jpa$7@trimpas.omnitel.net...

On Thu, 22 Oct 2015 10:28:28 +0300, Exo wrote:

> Aš vis dar apie valdymą balsu šiaip, jei neskaitei pradžios :)

Taigi veikia tas valdymas balsu, gali diktuot sms, gali gurglinti. T.y.
techniniu laikrodzio problemu nera. T.y. mikrofonas veikia, kokybe balso
atpazinimui pakankama. Visa kita kreipkis i spotify.

--
kthxbai.