Tema: Re: Ką veikt su OnePlus 2 pakvietimu?
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-10-09 10:05:47
nauji modeliai leidziami siekiant pagyvinti/atsviezinti pardavimus.
Geriausiai ta yra ivaldes grauztukas, kur technine pazanga tokia nezymi,
lyginant su tuo, koks kyla aziotazas is vartotoju ir apzvalgininku, kai
buna paskelbiama apie nauja modeli, kad net juokinga. O ir vartotojai
prie to priprato, kad nepaisant puikiai veikiancio daikto, ji vistiek
reikia atsinaujinti, nes gi naujas modelis isejo, kaip cia busi
nemadingas su seniena!