Tema: Re: Lumia 800 prikėlimas iš mirusių
Autorius: Ramaas
Data: 2015-09-16 15:01:40
2015-09-16 14:13, Exo rašė:
> Sveiki,
>
> gal kas žinot kaip prikelt iš mirusių Lumia 800? Čia tas bugas kai išsikrauna po labai ilgo laiko akumas ir nebesikrauna ir neįsijungia daugiau...
> Dėkingas
>
> Exo

jai akumas neišsiima viskas ate matkei, mano lumia 920 taip buvo
kai nunešiau į garantinį (mėnesis belikęs buvo) pakeitė akuma gražino,
ateinu atsiimt nu neveikia nepasileidžia, vėl palieku, va tada jau
rimtai pasikrapštė pakeitė pagrindinę plokštę ir viskas veikt pradėjo.

Niekas nepadėjo prieš nešant meistram, nei parą laikytas įjungtas, nei
nuresetinimas ir kitų burtų atlikimas. patys meistrai pasakė, jai ne
garantija, nebūtume apsiėmę taisyt.

R.