Tema: Re: Iphone 6x
Autorius: egis
Data: 2015-09-15 17:25:08
Tai tokia pat sistema  ir androide- pamygi ant skambuciu registro yraso
krastelyje esancio mygaliuko- pasirinikimas skambint, info, rasyt smsm etc,
nepataikai, pamygi ant pacio yraso- eina skambutis :) O vat kita syk, ka
nesedi prie stalo o kur maklineji, pirstai ne is smulkiju- vat ir buna
nepatogumu :D

--

egis
E39 530dA '00