Tema: Re: Applo problema
Autorius: Julius
Data: 2015-08-24 09:15:37
"Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> Wrote in message:

Nuograuža penktas. Kaip su iTunes, jei jo pc nemato? Dėl power
 mygto nežinau, gal būt ir power-home nedirba numetimas.

Sonyje mano yra reset mygtukas, tai laip ir paprastam pc
 restartuoja systemą. O tos mygtų kombinacijos manau turi savo
 kliauzų. Patapė vienam mykrikui kur nors prie sim kontiko. Nors
 amerikontam tai per sudėtinga būtu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/