Tema: Re: Dual sim smatfonas
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-08-19 23:13:27
uzmeciau aki, kokias specifikacijas planuoja Z5. Tai viena ju 4k raiskos
ekranas. Kazkoks nonsesnsas mano galva, marketinginis triukas ir tiek.
Nu kam reikia tokios raiskos keliolikoje centimetru ekranelyje, kai
metriniai telikai turedami ir HD raiska puikiai rodo? Skaitau, telefone
jau net 1920*1080 yra pereboras.